Wednesday 14 December 2011

the day has come

tonight is the last night aku ngadap buku pepagi buta gini.
pastu aku nak relax, and have a vacation.
penat la ngadap buku malam2.
berbanding main game or facebook sampai pg xpe pulak.
biasa la aku bukan bagus sangat nak bace buku lame2 ==''
aku mulai suka dgn hidup aku.
xterlalu suka, xterlalu sedih, xterlalu kaya, xterlalu femes.
wahahahaha.
mahai speaking of kaya, bila lah MARA aku nak dpt ni?
jenuh dah menunggu. pls MARA come to me fast.
i really damn need u. dah segan dah nak minta duet kt parents aku.
btw, esok paper math. baca notes dah, calculator dah, semua ada.
esok tinggal jwb dgn relax. paper kul 9 smpai 10 rasanya.
then kemas bilik pastu gerak balek sgmt.
i really need a vacation !!! =_= tomorrow gonna start my damn vacation.
wahahahhaha. bye readers :D

No comments:

Post a Comment